[O1] wyciek płynu chłodzącego

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • zimny77
    Classic
    • 2009
    • 11

    [O1] wyciek płynu chłodzącego

    Podłączyłem vag-a i nie ma zadnych błędów. Mam już czujnik temperatury jutro go wymienię i zobaczę czy coś to da.
  • octikombi
    Ambiente
    S_OCP Member
    • 2007
    • 102

    #2
    [O1] wyciek płynu chłodzącego

    witam
    Czy ktoś spotkał się z wyciekiem płynu chłodzącego ze złączek na przegrodzie czołowej, w miejscu, w którym płyn przepływa do nagrzewnicy?
    Czy tam są jakieś uszczelki? Czy to się wymienia? Może ktoś ma numery tych kolanek? Załączam fotki.
    pozdrawiam
    Załączone pliki

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      kierunek aso, tam kupisz kolanka ewentualnie same oringi
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • octikombi
        Ambiente
        S_OCP Member
        • 2007
        • 102

        #4
        Zamieszczone przez robekcool
        kierunek aso, tam kupisz kolanka ewentualnie same oringi
        Tak oczywiście :diabelski_usmiech Dzisiaj odwiedziłem ASO. Koszt jedyne 150pln z kawałkiem gumowego przewodu. Sprzedawane tylko jak komplet. Dziękuję, postoję :P
        Czy ktoś to rozbierał? Co tam jest? Widać, że to jakaś szybkozłączka. Oringi czy jakieś inne historie? Pytam bo nie chcę dwa razy spuszczać płynu. Dotknięcie tego skutkuje intensywnym wyciekiem. Jak nie ruszam to pewnie w ok tydzień z max do min schodzi poziom.
        pozdrawiam

        Komentarz

        • Remark
          Ambiente
          • 2010
          • 108

          #5
          Witam.


          Jeżeli mój post , byłby pomocny to polecam tu:





          Pozdrawiam.

          Komentarz

          • octikombi
            Ambiente
            S_OCP Member
            • 2007
            • 102

            #6
            Zamieszczone przez Remark
            Witam.


            Jeżeli mój post , byłby pomocny to polecam tu:





            Pozdrawiam.
            Dzięki wielkie kolego To może rozwiązać mój problem. Punkcik poleciał.
            Powiedz mi jeszcze jak możesz - dużo płynu ucieknie podczas tej operacji rozpięcia tylko tego lewego złącza na moich fotkach? Jest szansa, że później się coś zapowietrzy czy coś w tym stylu?
            dzięki, pozdrawiam

            Komentarz

            • Remark
              Ambiente
              • 2010
              • 108

              #7
              Jeżeli zaciśniesz wąż, np. kluczem „francuzem” to niewiele ale to nie bardzo wygodnie , zważ iż cena płynu nie jest duża.

              Zrób to raz i zapomnij czyli kup bańkę płynu i nie martw się ile ucieknie , proponuję wymianę obydwóch oringów ich koszt jest naprawdę „groszowy” – oczywiście dostaniesz to w jakimś sklepie z uszczelnieniami technicznymi , czy pneumatyką albo armaturą sanitarną.
              Dobrze żeby były „jakieś” firmowe np. Olring , Inco , lub jakiekolwiek inne.


              Natomiast jeżeli chodzi o zapowietrzenie , jeżeli już to odpowietrzy się samoczynnie po krótkiej pracy silnika , ponieważ z nagrzewnicy płyn nie ucieknie tylko trochę z bloku.


              Powodzenia.

              Komentarz

              • robekcool
                RS
                • 2009
                • 2041
                • Octavia II (1Z3)
                • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                #8
                tak jak kolega pisał , robota szybka i nic się nie stanie przy chwilowym zapowietrzeniu. jeśli jeszcze masz g12 w układzie , spokojnie 1l wystarczy.

                [ Dodano: Wto 25 Paź, 11 15:46 ]
                aha , lepiej nie zaciskaj przewodu żadnym ostrym narzędziem :!: :idea:
                www.k-mot.pl
                Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                Autoholowanie.
                Robert Kulma

                Komentarz

                • octikombi
                  Ambiente
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 102

                  #9
                  dzięki Panowie
                  Jasne, że trzeba będzie uzupełnić i się tym bardzo nie przejmuję. Chciałem tylko wiedzieć orientacyjnie ile tego umknie. Oczywiście, że G12 chyba nawet +
                  dzięki bardzo jeszcze raz, temat uważam za zamknięty
                  pozdrawiam

                  [ Dodano: Czw 27 Paź, 11 22:29 ]
                  Po zabiegu. Operacja udała się Uszczeleczka wymieniona. Koszt 1zł + browar + 20 min roboty :szeroki_usmiech Daję fotkę starego oringu. Widać, że znacznie się zużył. W sumie ma już 11 lat, także miał prawo.
                  Gdybyś ktoś to przerabiał to proponuję robić to na zimnym silniku. Wiadomo mniejsze ciśnienie w układzie i po rozpięciu, płynu uciekło może z pół szklanki. Podstawiłem sobie butelkę po mirindzie :diabelski_usmiech z uciętą górą i wszystko zlapałem.
                  Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za pomoc
                  Załączone pliki

                  Komentarz

                  Pracuję...